پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات کابل

برگزاری نشست تجاری و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و چین
17 آگوست 2019
زیست بوم کارآفرینی مهمترین زیر ساخت لازم برای بازگشت نخبگان
27 آگوست 2019

پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات کابل

پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کابل برپا می‌شود

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کابل برپا می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی ایران در نخستین نمایشگاه Ariana ICT افغانستان، ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه سال جاری با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا می شود.

اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی، فرصتی را برای همکاری‌های تجاری میان ایران و افغانستان به وجود آورده و اکنون با گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در افغانستان، این کشور به عنوان یکی از بازارهای بکر در این حوزه شناخته می‌شود. نمایشگاه ArianaICT فرصتی برای آشنایی با نیازمندی‌های کشور افغانستان، یافتن شرکای تجاری و ورود به یک بازار ۳۶ میلیون نفری است.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حمایت می کنند. این حمایت شامل پرداخت بخشی از هزینه فضای غرفه و غرفه‌سازی می شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و برتر صادراتی می‌توانند برای حضور در نمایشگاه درخواست خود را از طریق لینک www.arianaict.com ثبت کنند و یا با شماره تلفن‌های ۸۰-۷۷۵۳۳۹۷۹-۰۲۱ تماس بگیرند.