یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های اروپا میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

نشست تجاری مشترک ایران و هند برگزار شد
26 ژانویه 2019
حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان برای رفع نیاز و ارتقا توانمندی صنعت برق
13 فوریه 2019

یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های اروپا میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی؛
یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های اروپا میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی خواهد بود.

هانوفر آلمان هر دو سال یکبار در روزهای بهاری سال، روزهای شلوغی را پشت سر می گذراند، روزهایی شلوغ و پر رفت و آمد. کشورهایی که برای به رخ کشیدن دستاوردهای خود در حوزه زیست فناوری، دارویی و پزشکی، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، محیط زیست، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع شیمیایی دور هم جمع می شوند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی اروپا که با عنوان Biotechnica/Labvolution 2019، در روزهای بهاری هانوفر آلمان برگزار می شود، میزبان کشورهای مختلفی است که ایران نیز یکی از آنها است.

شرکت های منتخب تولیدی دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، اردیبهشت سال آینده به این نمایشگاه می روند و دستاوردهای خود را برای جهانیان عرضه می کنند تا توانمندی های کشور و جوانان ایرانی را به رخ دنیا بکشند. در این نمایشگاه بزرگ و نامی، کشورهای مختلف جهان با هدف ارائه دستاوردهای گوناگون خود در زمینه‌های زیست فناوری، دارویی و پزشکی، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، محیط زیست، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع شیمیایی، حضور می‌یابند. این نمایشگاه مرکزی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای فناورانه حوزه مشارکت می کنند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه تخصصی پژوهشگران، متخصصین و بازرگانان این حوزه هستند. اهمیت این نمایشگاه تا حدی است که ۵۰ درصد از بزرگترین بازرگانان حوزه زیست فناوری را تنها می‌توان در همین نمایشگاه پیدا کرد. علاوه بر این یکی از دلایل اهمیت بالای این رویداد حضور نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر در نمایشگاه است.

مزایای حضور در نمایشگاه LABVOLUTION برای شرکت‌های دانش‌بنیان:

غول های بزرگ جهان در حوزه زیست فناوری به دلائل مختلفی در این نمایشگاه شرکت می کنند که از جمله این مزایا می توان به «امکان ایجاد ارتباط‌های بین‌المللی برای همکاری‌های مشترک و نمایندگی فروش»، «مقایسه محصولات با نمونه‌های مشابه خارجی و موقعیت‌یابی فناوری و برند شرکت»، «شناخت بازار و بررسی پتانسیل بازار خارج کشور برای صادرات»، «شناخت نیاز مشتریان و دریافت بازخورد از آنها»، «آشنایی با بازار بین‌المللی و رقبا»، «آشنایی با روند حرکت شرکت‌های پیشرو و جهت‌گیری فناوری» و «ایجاد و شناساندن برند ایرانی در حوزه زیست فناوری» اشاره کرد.

منبع خبر: سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری www.isti.ir