رونمایی ۵۵ محصول دستاوردهای ستاد نانو در خانه ی نوآوری و فناوری ایرانiHiT

بازدید دبیر اول سفارت جمهوری فدرال نیجریه از نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی iHiT
19 دسامبر 2021
معرفی خانه نوآوری و فناوری ایران در کنیا (iHiT)
19 ژانویه 2022

رونمایی ۵۵ محصول دستاوردهای ستاد نانو در خانه ی نوآوری و فناوری ایرانiHiT

 

🔶۵۵ محصول دستاوردهای ستاد نانو در خانه ی نوآوری و فناوری ایرانiHiT رونمایی شد🔶

📆 روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
🔹افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نانو با حضور مقام محترم عالی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، جناب آقای دکتر ستاری در خانه نوآوری و فناوری ایران iHiT برگذار شد.
📈معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به محصولات صادراتی دانش بنیان در حوزه ی نانو و توجه ویژه بر بازار سازی این محصولات بیان داشت که: از سال‌های پیش تا کنون ستاد توسعه فناوری نانو تمرکز بیشتری بر توسعه علمی و صادرات محصولات خود داشته است به طوری که امروز فروش شرکت‌های دانش‌بنیان از مرز ۱۲۰هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
🔸یکی از مهم ترین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه ی آب، آب شیرین کن های خورشیدی است که جناب آقای دکتر ستاری این دستاورد را به کمک و همت نانوفناوری دانست و گفت: این محصول بسیار ارزنده در حال توسعه است که در دنیا مشابه این فناوری را نداریم توسعه در فناوری حوزه آب و باز چرخانی آب یکی از اولویت های ماست که به کمک فناوران نانو موفق به تحقق آن شده ایم.
✅بخشی از برترین دستاوردهای نانو در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند که توانسته اند بیش از ۸۵۰ نوع محصول را تولید و عرضه کنند همچنین موفق به صادرات این محصولات به بیش از ۴۰ کشور در جهان شده اند.

📌هدف از این نمایشگاه ، بهبود کیفیت زندگی مردم، ایجاد فرصت های شغلی، تامین نیازهای صنعت، خلق ارزش افزوده با توجه به صادرات به کشورهای خارجی و ظهور در عرصه ی بازارهای داخلی و بین‌المللی است.

 

 

گزارش از خانه نوآوری و فناوری صادراتی ایران (iHiT)