سرمایه‌گذاران حوزه فناوری از ۱۱ کشور دنیا به تهران می‌آیند

«ازبکستان» میزبان پایگاه دایمی صادراتی ایران می‌شود
17 دسامبر 2019
زیست‌بوم کارآفرینی دیجیتال توسعه می‌یابد
1 ژانویه 2020

سرمایه‌گذاران حوزه فناوری از ۱۱ کشور دنیا به تهران می‌آیند

با حمایت شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری؛

سرمایه‌گذاران حوزه فناوری از ۱۱ کشور دنیا به تهران می‌آیند.

با حمایت شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و فناورانه ایرانی، در بهمن ماه سال جاری نشستی با حضور سرمایه گذارانی از ۱۱ کشور دنیا در تهران برگزار می‌شود.

در این نشست که با نام «نشست سرمایه گذاری فناوری TIM2020 » نامگذاری شده است، سرمایه گذارانی از ۱۱ کشور دنیا حضور خواهند یافت. این سرمایه گذاران از دو رده «سرمایه گذاران فرشته» و « صندوق های سرمایه گذاری جسورانه» خواهند بود و طرح‌ها و پروژه‌های مبتنی بر فناوری ایرانی را جهت سرمایه گذاری احتمالی مورد ارزیابی قرار خواهند داد. فرصت‌های کم نظیری  مانند نیروی انسانی فراوان و اقتصادی در کنار محصولات دانش بنیان ارزان، سرمایه گذاران خارجی را  علی رغم تحریم‌های یکجانبه، علاقه مند کرده است که زیست بوم دانش بنیان ایرانی را مورد توجه قرار دهند.

در این رویداد سرمایه گذاری، همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در دیگر کشورها نیز با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می‌شود.

سرمایه‌گذاران حاضر در این نشست در حوزه‌های مختلفی مانند :فینتک، سلامت، گردشگری، بازی‌های رایانه‌ای، صنایع غذایی،…….طرح‌های پیشنهادی و فرصت‌های موجود را مورد بررسی قرار خواهند داد.

از دیگر برنامه‌های این رویداد می‌توان به برگزاری پنل‌های تخصصی، کارگاه آموزشی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی اشاره کرد.
دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در نشست می‌توانند به سایت TIM.d8tten.org مراجعه کنند.

رئیس شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم جسارت مدیریتی در توجه به بازارهای صادراتی دیگر کشورها، اظهار کرد:  باید فرصت‌های صادراتی را یک به یک مورد توجه و واکاوی قرار داد و  از ایرانیان خارج کشور نیز برای صادرات ایده های دانش بنیان کمک گرفت.

رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران افزود: تسهیلات فن بازار محدود به شرکت‌های دانش بنیان نیست وتمامی واحد های فناوری که شرکت دانش بنیان محسوب نمی شوند، نیز می‌توانند از آن تسهیلات استفاده کنند.

گزارش از : مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری